دسته‌بندی نشده

قیمت وان حمامی تک نفره

قیمت وان حمامی تک نفره و 4 عامل موثر روی آن

وان حمام یکی از بهترین تجهیزاتی است که می توانید برای زیبایی حمام و همچنین بهبود کارایی آن مورد استفاده قرار دهید. وان های حمام دارای تنوع بالایی اند و به صورت تک نفره و دو نفره طراحی می شوند تا بتوانند بسته به نیاز مورد استفاده قرار گیرند. قیمت وان حمامی تک نفره تحت تاثیر عوامل بسیار متنوعی بوده که از جمله آن ها می توان به نوع وان و اندازه آن اشاره کرد. در صورتی که برای خرید وان حمام تک نفره دغدغه قیمت را دارید، این مقاله را بخوانید تا شما را با عوامل موثر روی قیمت این وان ها آشنا کنیم.

 

قیمت وان حمامی تک نفره و 4 عامل موثر روی آن

قیمت وان حمامی تک نفره و 4 عامل موثر روی آن

 

قیمت وان حمامی تک نفره

وان حمامی تک نفره یکی از انواع وان های حمام تولید شده در بازار است که سایز کوچکی داشته و مخصوص یک نفر است. این وان ها در جنس های مختلفی از جمله پلاستیکی، سرامیکی و ترکیب سرامیک و شیشه تولید شده اند. به همین خاطر قیمت وان های حمامی بسته به جنس و عوامل مختلف دیگر می تواند متفاوت باشد.
در میان مدل های مختلف وان حمامی موجود در بازار، وان های سرامیکی گزینه ای ایده آل هستند. به همین خاطر در حال حاضر پرفروش ترین وان های حمامی تک نفره، همین وان ها می باشند که شما می توانید از طریق مراکز فروش وان و جکوزی آن ها را تهیه کنید.

 

قیمت انواع وان حمام تک نفره

قیمت انواع وان حمام تک نفره

 

عوامل موثر روی قیمت انواع وان حمام تک نفره

قیمت وان حمامی تک نفره تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی است که آشنایی با آن ها به شما کمک می کند تا بهترین وان های تک نفره را برای حمام خود سفارش دهید. در ادامه شما را با عوامل موثر روی قیمت وان حمامی تک نفره آشنا می کنیم.

  • برند تولید کننده : وان های تک نفره موجود در بازار توسط برندهای مختلفی تولید شده اند و برخی از آن ها وارداتی هستند. وان های وارداتی قیمت بالاتری نسبت به وان های ساخت کشور ایران دارند. به همین خاطر یکی دیگر از عوامل موثر روی قیمت انواع وان حمام تک نفره، برند تولید کننده و مبدا تولید کننده این وان ها است.
  • ابعاد وان تک نفره: ابعاد وان تک نفره عاملی موثر روی قیمت این وان ها است. وان های تک نفره می توانند در ابعاد متفاوتی ساخته شوند. بدیهی است که هر چقدر سایز وان بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می رود. بنابراین حتما در هنگام خرید وان تک نفره به ابعاد توجه داشته باشید. به خصوص اگر اولویت شما خرید وان های ارزان قیمت است.
  • جنس وان تک نفره: یکی دیگر از عوامل موثر روش قیمت وان تک نفره جنس این وان ها است. برخی از مدل های وان های تک نفره به صورت پلاستیکی تولید شده اند که قیمت بسیار ارزانی دارند. ولی اکثر مدل وان های موجود در بازار به صورت سرامیکی تولید شده اند که قیمت آن ها نسبت به وان های تک نفره پلاستیکی بالاتر می باشد.
  • آپشن های وان تک نفره: یکی از عوامل موثر روی قیمت انواع وان حمام تک نفره آپشن هایی است که برای این وان ها به کار رفته اند. برخی از وان های تک نفره دارای سیستم جکوزی نیز هستند که قیمت آن ها نسبت به وان های معمولی بسیار بالاتر است. سایر آپشن ها مانند نورپردازی در وان، وجود دوش و … می توانند روی قیمت وان حمامی تک نفره موثر باشند.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با قیمت وان حمامی تک نفره آشنا کردیم. اگر قصد خرید وان و جکوزی تک نفره را دارید و قیمت نیز برای شما مهم است، می توانید به مجموعه پاکارتراز مراجعه کنید. در این مجموعه انواع وان و جکوزی تک نفره با قیمت مناسب به شما ارائه می شوند تا بتوانید بدون دغدغه از بهترین این محصولات در حمام خود استفاده کنید.

تنها مواردی که باید به آن دقت داشته باشید:

  1. ابعاد مناسب برای نصب : بهتر است حدود 5 سانت از 2 طرف وان با دیوار فاصله داشته باشیم.
  2. وجود یک شیر آب گرم و یک شیر آب سرد.
  3. برق: در صورت سفارش جکوزی می‌بایست یک پریز برق در محل نصب داشته باشیم.

وان حمامی تک نفره از کوچک ترین ابعاد به طول 110 و عرض 70 سانتی متر و بزرگترین 180 در 80 در بازار ایران و فروشگاه ما یعنی پاکارتراز موجود است.

لازم به ذکر که در این بین وان حمام تک نفره با مدل های 150 در 150 و تمامی ابعاد های مابین ابعاد های ذکر شده بالا در فروشگاه ما موجود است.

ما بهترین برند ها را در چندین سال تست و تجربه کردیم و بهترین مشاوره قبل خرید وان حمامی تک نفره را به شما میدهیم. 44031344-021

به طور کلی 2 نوع جنس رایج در بازار ایران وجود داره:

  1. وان حمامی تک نفره فایبرگلاس: فایبرگلاس جنسی شبیه به پلاستیک اما فوق العاده مفاومی رو داره که از اون حتی در صنعت خودروسازی و کشتی سازی هم استفاده میشه.
  2. وان حمامی تک نفره آکرولیک: این جنس هم کاملا شبیه جنس فایبرگلاس است با این تفاوت که سطح براق تری نسبت به فایبرگلاس دارد.

در این زمان که این مقاله رو برای شما می‌نویسم شرکت های بسیار متنوعی در داخل خود ایران وان و وان جکوزی تولید میکنن که هرکدوم هم تنوع محصولات بسیار زیادی رو به شما میدن و این امر باعث سردرگمی مخاطب میشه.

فاکتور هایی که از هر برند وان جکوزی مهمه:

  1. ضمانت بدنه
  2. ضمانت لوازم همراه
  3. کیفیت و اصالت
  4. زیبایی
  5. تحویل کامل به همراه نصب و راه اندازی
  6. آموزش استفاده

ما در پاکارتراز مدل های پر فروش را از تمام برندها در همان روز خرید به شما تحویل می‌دهیم.

اما در مدل های سفارشی ساخت حدود 3 الی یک هفته به این زمان اضافه میشه.

بله، پاکارتراز در اکثر شهر ها مخصوصا شمال و جنوب کشور که حجم سفارش ها بیشتر است نیروی نصب در محل و ارسال داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *