دسته‌بندی نشده

قیمت پک کامل تصفیه استخر

قیمت پک کامل تصفیه استخر

وقت کافی برای مطالعه ندارید؟

خلاصه صفحه را در فایل صوتی گوش دهید.

بدون شک از اساسی ترین تجهیزات استخر پکیج های تصفیه استخری است که به واسطه آن آب استخر همیشه به جریان در می‌آید و از راکدگی و هرگونه آلودگی جلوگیری می‌کند که در این مقاله به قیمت پک کامل تصفیه استخر و نحوه کارکرد و همچنین مشخصات فنی آن می‌پردازیم.

به طور کلی سیستم های استخر و جکوزی به 2 گروه تصفیه و گرمایش تقسیم می‌شوند که میتوانند به طور مستقل از هم یا کاملا به صورت یکپارچه کارکنند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی 4 نوع از پک کامل تصفیه استخر که از تولیدات گروه فنی مهندسی پاکارتراز است بپردازیم.

انواع پکیج تصفیه آب استخر

پکیج های تصفیه آب استخری به 3 نوع پکیج t-pack تصفیه آب استخر، پکیج دفنی تصفیه آب استخری و پکیج سطحی تصفیه آب استخری تقسیم می‌شوند که به ترتیب به معرفی آنها می‌پردازیم.

پکیج t-pack تصفیه آب استخر : این پکیج برای استخر هایی مثل استخر آب سرد یا جکوزی که حجم آب کمی دارند مناسب است و کافیست تا ورودی و خروجی پکیج t-pack را به ورودی و خروجی آب استخر یا جکوزی خود وصل کنید.

پکیج دفنی تصفیه آب استخری: همانطور که از اسم پکیج تصفیه استخر دفنی مشخص است، برای نصب این پکیج چاله ای در کنار استخر حفر می‌شود و پکیج را داخل چاله می‌گذاریم و با لوله کشی به ورودی و خروجی استخر متصل می‌کنیم.

لازم به ذکر است پکیج تصفیه استخر دفنی برای استخر‌های سرباز تا حجم 100 متر مکعب مناسب است.

پکیج سطحی تصفیه آب استخری: گاهی اوقات میشود که شما استخری دارید و می‌خواهید آب آن را تصفیه کنید اما در زمان ساخت استخر به فکر سیستم تصفیه و گرمایش آن نبوده اید. در اینجا ما پکیج های تصفیه سطحی را به شما پیشنهاد می‌دهیم که نیاز به هیچ گونه لوله کشی ندارد و به راحتی قابل حمل است.

قیمت پک کامل تصفیه استخر

برای استعلام قیمت پک کامل تصفیه استخر تماس بگیرید : 44031344-021 یا همراه 09191026442

در زیر ویدیویی از کارکرد این پکیج در اجرای پروژه استخر پیش ساخته آمل را میبینید.

این پکیج همچون موتورخانه ای کوچک است و همانطور که در تصویر و ویدیو بالا مشاهده می‌کنید ما در این پکیج از 2 پمپ استخری آکواسترانگ استفاده کردیم که یکی برای تصفیه استخر و دیگری برای گرمایش استخر استفاده شده است.

سیستم تصفیه استخر آب را از قسمت فیتینگ استخر آماده ما گرفته و به سمت فیلتر شنی هدایت میکند، آب از سیلیس های فیلتر شنی عبور کرده و تصفیه و شفاف می‌شود و سپس از طریق نازل ها مجددا به استخر باز میگردد.

سیستم گرمایش استخر آب را از قسمت فیتینگ یا خروجی استخر فایبرگلاس ما گرفته و به سمت مبدل حرارتی پوسته و لوله ما هدایت میکند، سپس از طریق جت ها یا نازل ها مجدد به استخر باز میگردد.

در چرخه گرمایش استخر یک عدد ترموستات مستغرق استفاده شده که از طریق درجه روی آن میتوانید دمای استخر را کنترل کنید.

البته اشتباه نشود!!! ترموستات وظیفه تنظیم گرمایش و دمای استخر را ندارد و این وظیفه با درجه تنظیم دیگ یا پکیج دیواری که به مبدل حرارتی ما متص است انجام می‌شود و ترموستات صرفا وظیفه قطع و وصل کردن جریان گرمایش آب استخر را دارد.

در پاکارتراز ما برای شما 4 پک کامل تصفیه استخر را از قبل آماده کردیم که به شرح زیر است:

  • پکیج تصفیه و انتظار گرمایش کومودو
  • پکیج تصفیه و گرمایش استخر شیروپلاس
  • پکیج تصفیه و گرمایش موتورخانه‌ای شمس
  • پکیج تصفیه و گرمایش موتورخانه ای شیرو

که هر کدام با توجه به ویژگی های استخ شما به شما پیشنهاد می‌شود.

نکات نصب پک کامل تصفیه و گرمایش استخر

  1. یک اتاق کوچک باید در نزدیکی استخر ساخته شود. این اتاق باید 2*2 متر (یعنی 4 متر مربع) باشد.
  2. برای نصب پکیج بهتر است این اتاق زیر سطح استخر ساخته شود. برای جمع آوری آب در پمپ استخر.
  3. برق مورد نیاز باید با مشاوره تامین شود. در برخی موارد که پمپ بسیار قدرتمند است، منبع تغذیه برای اپراتور مشکل ایجاد می کند.
  4. عملیات شستشوی معکوس یا همان بک واش باید به موقع انجام شود.

مشخصات فنی پک کامل تصفیه استخر

پک کامل تصفیه استخر بر روی یک عدد شاسی استیل به ابعاد 125 در 125 سانتی متر سوار می‌شود که همانطور که در بالا نیز گفته شد شامل 2 پمپ اکو استرانگ که یک پمپ 1.5 اسب آکواسترانگ برای تصفیه آب و یک پمپ 1 اسب اکو استرانگ برای گرمایش استخر استفاده می‌شود.

در این پکیج تصفیه استخری از یک مبدل حرارتی پوسته و لوله 36 فوت مسی برای تبادل گرما آب استخر با دیگ یا پکیج دیواری استفاده شده است که این مبدل حرارتی مسی 36 فوت نیز توسط خود تیم فنی مهندسی پاکارتراز تولید و گارانتی می‌شود.

 

ساخت پک کامل تصفیه و گرمایش استخر

برای ساخت این پکیج ابتدا باید شاسی آن را با استفاده از ورق آهن و قوطی میسازیم.

این شاسی قابلیت تحمل وزن تا 150 کیلو را دارد که تجهیزاتی که ما برای این پکیج استفاده میکنیم به نصف این وزن هم نمی‌رسد.

وزن این پکیج در حالت نهایی با شاسی و تمام تجهیزات به چیزی در حدود 100 کیلو میرسد که به راحتی توسط 2 نفر قابل جابجای است.

تمام شاسی از ورق سیاه به ضخامت 2 میلی متر با مشخصه s37 تولید شده است که بعد از سوراخ کاری و خم کاری و مونتاژ به صورت پیچ و مهره ای استقامت کامل را بدست می‌آورد.

 

انتخاب پک تصفیه و گرمایش استخری

نکته مهم در انتخاب و طراحی پکیج های کامل تصفیه و گرمایش استخری تعیین ظرفیت فیلتراسیون است به طوری که برای استخر‌های سرباز این فرایند باید 8 ساعت و برای استخر‌های سرپوشیده باید 6 ساعت در نظر گرفته شود.

قیمت پک کامل تصفیه استخر

با توجه به نوسان روزانه قیمت ها در بازار ایران و متفاوت بودن پکیج مناسب برای استخر یا جکوزی شما جهت استعلام قیمت تماس بگیرید، ما در تیم پاکارتراز به صورت 7 روز هفته مشتاقانه پاسخگوی صدای گرم شما هستیم.

سوالات متداول Frequently Asked Questions

خیر، پکیجی که در بالا تصویر آن را مشاهده میکنید تا حجم 50 متر مکعب را پاسخگو است.

اما اگر حجم استخر شما بیشتر از 50 متر مکعب است ما میتوانیم پکیج تصفیه و گرمایش استخر را مناسب استخر شما طراحی کنیم و بسازیم.

بله، هر سفارشی که شما داشته باشید توسط تیم فنی مهندسی پاکارتراز طراحی و تولید می‌شود.

تامین برق پک کامل تصفیه استخری به صورت تک فاز یا 3 فاز طراحی و تولید می‌شود کهتجهیزات 3 فاز معمولا عمر مفید بهتری را دارند و البته به دلیل در دسترس نبودن برق 3 فاز معمولا این پکیج را به صورت تک فاز تولید می‌کنیم.

در سیستم تصفیه این پکیج از یک فیلترشنی گالوانیزه برای تصفیه و یک کلرزن خطی برای کلرزنی استفاده می‌شود.

نویسنده Author

محمد حسام علیپور برزگر

محمد حسام علیپور برزگر

از همون دوران مدرسه بود که بیشتر از درس به ساختن و خلق کردن علاقه بیشتری داشتم و همین شد که به سمت It و ساخت نرم افزار و بازی های رایانه ای رفتم، وبسایت ها و اپلیکیشن های زیادی رو ساختم که کاربران فعال تا 700 هزار نفر رو دارن و این شد که با حوزه جدیدی به نام سئو و خلق ارزش برای صاحبان کسب و کار بود آشنا شدم و امروز تخصصم رو توی این حوزه یعنی seo ادامه میدم- برای ارتباط با من با شما 09191026442 در تماس باشید.

دیدگاهی در مورد “قیمت پک کامل تصفیه استخر

  1. مرتضی گفت:

    سلام
    سیستم تصفیه خونه برای استخر روباز با ۴۵ متر مکعب آب الان چند در میاد؟

    1. Pakartaraz گفت:

      سلام لطفا تماس بگیرید : 44031344-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *