استخر فایبرگلاس, استخر

قیمت استخر فایبرگلاس پیش ساخته

قیمت استخر فایبرگلاس پیش ساخته

وقت کافی برای مطالیع صفحه ندارید؟ فایل صوتی برای شماست…

قیمت استخر فایبرگلاس پیش ساخته بسته به طرح و ابعادی که دارد و متریال و رنگی که در آن استفاده شده است می‌تواند متفاوت باشد و محاسبه قیمت استخر فایبرگلاس پیش ساخته شامل خرید کاسه استخر، تصفیه خانه و موتورخانه، نصب استخر و اجرای عمرانی آن است.

ما در گروه فنی مهندسی پاکارتراز انواع استخر فایبرگلاس را برای شما در این صفحه به همراه قیمت لیست کرده‌ایم و این نکته را توجه کنید که این قیمت صرفا شامل خرید استخر پیش ساخته به همراه لوازم استخر مثل چراغ ها، اسکیمر، نازل ها و… است و قیمت 0 تا 100 پروژه شامل موارد اضافه تری است که در ذیر به شرح کامل آن میپردازیم.

 

عوامل تعیین کننده قیمت استخر فایبرگلاس پیش ساخته

به طور کلی عوامل مختلفی مثل شرایط محیطی و محل انجام پروژه و … در تعیین قیمت تمام شده استخر پیش ساخته فایبرگلاس دخیل هستند که به شرح زیر است:

قیمت استخر های فایبر گلاس

بدون شک مهم ترین عامل و اولین عامل تعیین قیمت استخر پیش ساخته فایبرگلاس ابعاد استخر و طرح انتخابی استخر آماده است که در این لحظه که این مقاله را می‌نویسم میتواند از 80 ملیون تومان تا 300 ملیون تومان متغیر باشد.

ابعاد استخر پیش ساخته فایبرگلاس

ابعاد استخر پیش ساخته فایبرگلاس

ارسال استخر پیش ساخته فایبرگلاس

ارسال استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس بسته به ابعادی که شما انتخاب میکنید میتواند با خاور، کامیون و یا تریلی انجام شود و قطعا یکی از مهم ترین فاکتور ها فاصله تا مقصد برای حمل و نقل استخر اماده است.

محل نصب استخر فایبرگلاس

 استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس را هم میتوان به صورت توکار(دفنی) داخل زمین اجرا کرد و هم میتوان به صورت روکار یا روی زمین اجرا کرد که در اجرای استخر فایبرگلاس روکار به دلیل منعطف بودن بدنه استخر آماده فایبرگلاس نیاز به آهن کشی دور تا دور استخر داریم که خود هزینه را بالاتر میبرد، همچنین استخر آماده فایبرگلاس را میتوان به عنوان استخر برای روف گاردن نیز استفاده کرد که در این صورت نیاز به مهندسی ساختمان و ایجاد شرایط مناسب بر روی روف داشت که طبیعتا شامل هزینه های مازاد می‌شود.

محل نصب استخر فایبرگلاس

محل نصب استخر فایبرگلاس

 

اجرای عمرانی استخر فایبرگلاس

به طور کلی اجرای عمرانی استخر فایبرگلاس 2 در 3 با استخر فایبرگلاس 3 در 9 به دلیل حجم کاری متفاوت است و قطعا هرچه ابعاد استخر بزرگتر باشد کار بیشتری برایش انجام می‌شود به عنوان مثال هزینه گودبرداری برای استخر فایبرگلاس کوچک با هزینه گودبرداری استخر فایبرگلاس بزرگ به دلیل حجم گودبرداری متفاوت یکسان نیست یا مثالی دیگر اجرت برق کشی 1 چراغ استخری با اجرت برق کشی 4 چراغ استخری برای استخر های بزرگ فایبرگلاس یکسان نیست.

شرایط محیطی و سختی کار

شرایط محیطی قطعا یکی از عوامل تعیین کننده قیمت استخر فایبرگلاس پیش ساخته است به طوری که در برخی مناطق به دلیل وجود فشار منفی(بالا بودن سطح آب منطقه) که کمتر از عمق استخر باشد میتواند استخر فایبرگلاس آماده ما را همچون یک قایق از داخل زمین بلند کند و آن را شناور کند پس برای حل این مشکل ما میبایست اقداماتی را انجام دهیم تا استخر به زمین متصل شود و در عین حال فشار کف استخر به بدنه و کف آن اسیب نزند.

تصفیه خانه و موتورخانه استخر اماده فایبرگلاس

سفارش تصفیه خانه و انتظار گرمایش و موتورخانه جدا برای استخر خود شامل هزینه است و فاکتور های زیادی دارد از جمله قدرت موتورخانه استخر شما که می‌خواهید استخر شما را در چند ساعت گرم کند یا اینکه موتورخانه ویلای شما با استخر یکی باشد و همچنین سیستم تصفیه خانه استخر که خود شامل فاکتور های مهمی از جمله پمپ های استفاده شده، تجهیزات انتقال حرارت آن مثل مبدل حرارتی پوسته و لوله، لوله و اتصالات و برند تمامی موارد گفته شده و … همگی از عوامل تعیین کننده قیمت استخر فایبرگلاس پیش ساخته است.

در نظر داشته باشید که ما فاصله فرضی موتورخانه را دقیقا در کنار استخر در نظر گرفته‌ایم و اگر استخر و تصفیه خانه از هم دور باشند به دلیل مسافت بیشتر لوله کشی هزینه های شما را افزایش می‌دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *