استخر, استخر فایبرگلاس

معایب و مزایای استخر فایبرگلاس

معایب و مزایای استخر فایبرگلاس

استخر فایبرگلاس چیست؟

استخر شنا فایبرگلاس استخری مدرن است که جایگزین مناسبی برای استخرهای سنتی یا بتنی، بلوکی شد به جهت اینکه دیگر مشکلانی نظیر نگهداری سخت، آب بندی، نظافت و … استخر های سنتی را ندارد و در کمتر از 5 روز نصب و راه اندازی می‌شوند که خود مزیتی بر این استخر هاست در ادامه این مقاله به برسی تخصصی تری از این استخر ها می‌پردازیم.

مزایای استخر فایبرگلاس

بدون شک از زیبا ترین و مدرن ترین استخر ها، استخر های پیش ساخته فایبرگلاس هستید که جایگزین استخرهای سنتی شدند، استخر فایبرگلاس اماده در طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه می شود و جایگزین مناسبی برای استخر بتنی است اما با ابن حال این استخر هم معایب و مزایای خودش را دارد که در این مقاله ما به برسی این موضوع می‌پردازیم.

نصب سریع و آسان: استخر فایبرگلاس آماده به جهت اینکه تماما در کارخانه تولید شده و حتی در تیم فنی مهندسی پاکارتراز در کارخانه لوله کشی هم می‌شود، به صورت کاملا آماده نصب به پروژه شما ارسال می‌شود که تنها مرحله جاگذاری و اتصال به تصفیه خانه را در محل پروژه انجام میدهیم که زمان نصب را به کمتر از 5 روز کاری می‌رساند.

آب بندی 100 درصدی: استخر فایبرگلاس آماده هیچ نیازی به ایزوگام و آب بندی استخر را ندارد چرا که بدنه فایبرگلاس آن 100 درصد آب بند بوده و به سختی میشود که از آب بند خارج شود.

نظافت آسان: استخرهای فایبرگلاس به دلیل سطح فایبرگلاس و کاملا صاف خود جلبک به آن نمی‌چسبد، همچنین یک عدد اسکیمر بر روی دیواره عرضی انتهای استخر فایبرگلاس آماده ما نصب می‌شود که هرگونه زباله در سطح استخر از قبیل برگ درختان را در سبد خود جمع آوری می‌کند و مانع کثیفی آب می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *